Branding Crushi The Crushi

Branding Crushi

Crushi betreedt de markt met een revolutionaire crunch, die de deur opent naar een verrassende smaakbelevenis. Crushi is crunchy van buiten en sushi van binnen. Verkrijgbaar in de Classic California, Salmon Supreme en Veggie Vegan variant. Geheel GMO vrij en een gepatenteerde food-innovatie van eigen bodem. Ze verrijken de sushi wetten met een krokante twist. Wat blijft, is de eerbied voor verse natuurlijke ingrediënten, die vers blijven doordat ze alles vriesvers leveren. De belangrijkste kenmerken van Crushi zijn: verse sushi smaak, snel & eenvoudig te bereiden, krokant, vegan variant en zero waste.

Om Crushi in de markt te zetten, bedachten we een nieuw concept en campagne, vanaf strategie tot uitvoering inclusief fotografie, video, en vormgeving. We bouwden een website, verstuurden mailings gericht op verschillende doelgroepen, maakten een redesign van het logo en ontwierpen nieuwe verpakkingen.

packaging design

Het nachtleven van Tokyo en het gevoel van streetfood, dat is de uitstraling van The Crushi. Dit hebben we ook doorgevoerd in de verpakkingen van het product.

Meer weten?

Neem contact met ons op, of kom langs!