Branding Crushi The Crushi

Branding Crushi

Crushi betreedt de markt met een revolutionaire crunch, die de deur opent naar een verrassende smaakbelevenis. Crushi is crunchy van buiten en sushi van binnen. Verkrijgbaar in de Classic California, Salmon Supreme en Veggie Vegan variant. Geheel GMO vrij en een gepatenteerde food-innovatie van eigen bodem. Ze verrijken de sushi wetten met een krokante twist. Wat blijft, is de eerbied voor verse natuurlijke ingrediënten, die vers blijven doordat ze alles vriesvers leveren. De belangrijkste kenmerken van Crushi zijn: verse sushi smaak, snel & eenvoudig te bereiden, krokant, vegan variant en zero waste.

Om Crushi in de markt te zetten, bedachten we een nieuw concept en campagne, vanaf strategie tot uitvoering inclusief fotografie, video, en vormgeving. We bouwden een website, verstuurden mailings gericht op verschillende doelgroepen, maakten een redesign van het logo en ontwierpen nieuwe verpakkingen.

webdesign

De nieuwe website van Crushi is bedoeld voor groothandel en horeca afnemers. Het geeft inspiratie hoe Crushi gebruikt kan worden voor verschillende doelgroepen, van een restaurant als amuse tot een strandpaviljoen waar het als maaltijd toegepast kan worden. De website is de centrale hub waar alle communicatie naartoe leidt. Uiteraard is de website responsive zodat hij ook op een smartphone goed kan worden bekeken.

packaging design

Het nachtleven van Tokyo en het gevoel van streetfood, dat is de uitstraling van Crushi. Dit is ook doorgevoerd in de verpakkingen van het product. Er zijn 3 verpakkingen voor de verschillende smaken. De uitvoering is in de vorm van een hersluitbare doos die ook diepvriesbesteding is. In de doos zit een inlay met daarop de bakinstructies. Bij foodverpakkingen is het belangrijk dat aan alle voorschriften voldaan wordt en dat de inkten die gebruikt worden voedselveilig zijn.

Meer weten?

Neem contact met ons op, of kom langs!