Signing
Belettering van je pand of het beplakken van een wand of winkelruit, signing is een mooie aanvulling op je communicatie. Signing kan permanent zijn maar ook tijdelijk. Zo kun je een winkelgevel tijdelijk in sfeer brengen van bijvoorbeeld feestdagen of een actie.
Communicatie op je wagenpark
Een bedrijfsauto of vrachtwagen is een perfecte manier om je merk onder de aandacht te brengen. Een vrachtwagen is veel onderweg en met een goed design trekt het zeker de aandacht. Belangrijk is wel dat het ontwerp in evenwicht is. Vaak wordt gedacht dat een groot vlak zoals de zijkant van een vrachtwagen veel designelementen bevat. In de praktijk zie je een vrachtwagen vaak alleen op een grotere afstand waardoor het beter is om met grote elementen te werken. Studio Voorhuis helpt jou bij de juiste strategie voor signing en de artdirectors bedenken een succesvol ontwerp.
Combinatie van online en offline marketing
Met behulp van fysieke communicatiemiddelen zorg je voor de herkenbaarheid van een merk. Voorbeelden van offline marketing zijn vormen van drukwerk als posters, magazines en abri’s, maar ook beursstands. Op een beurs zie je meteen wat de kracht is van signing. Dit is als het hart van de sector waar iedereen samenkomt en met nieuwe inzichten weggaat. Naast het visuele aspect van je stand kun je de link leggen naar jouw website of sociale media, door bijvoorbeeld een QR-code in het design van jouw beurswand op te nemen. Om conversie te kunnen bewerkstelligen is een mix van offline en online marketing van essentieel belang.
Samen werken aan jouw on- en offline marketing strategie
Al zin om aan de slag te gaan? Wij wel! Graag leren we je merk kennen en werken we samen aan een campagne die jouw merk in de schijnwerpers zet. Graag ontvangen we je op ons state-of-the-art kantoor in Doetinchem of komen we bij jou langs voor een vrijblijvend gesprek. Neem contact op door het contactformulier in te vullen en dan spreken we elkaar snel!