Laatst vroeg een klant aan mij waarom ze bij ons aanzienlijk minder betaalt dan bij haar vorige reclamebureau. Ik zie vaak enorme verschillen in de bedragen die worden gevraagd voor content producten en strategie. Ik kan goed uitleggen waarom het werken met ons bureau een stuk goedkoper is. Het begint met onze in-house productie. Met …
Een paar jaar geleden was de algemene teneur vrij duidelijk: print was op sterven na dood. Zelden zaten voorspellingen er zo naast! Want uit diverse onderzoeken blijkt dat mensen print nog steeds waarderen. Een printmagazine wordt langer en intensiever gelezen dan een online magazine. Voor veel mensen is bladeren door een mooi tijdschrift echt een …
Wanneer mensen veel binnen zitten is social media een goed communicatiemiddel om snel en effectief je boodschap over te brengen. Je kunt je klanten nog steeds bereiken, zelfs in hun woonkamer. Zichtbaar blijven als merk is nu belangrijk. Twee maanden na de grote uitbraak is er een onderzoek gedaan in China. Een van de onderdelen …
Modeketen Didi failliet verklaard, Sissy Boy ontspringt net de dans met een doorstart, de V&D’s zijn gesloten en Hudson’s Bay is verdwenen uit Nederland. De fysieke winkel verliest het van de digitale strijd. Of valt er nog iets te redden? In Nederland winkelt 79% procent van de bevolking online. Nederland zit daarmee in de top …