Haal het meeste uit je budget.

Laatst vroeg een klant aan mij waarom ze bij ons aanzienlijk minder betaalt dan bij haar vorige reclamebureau.

Ik zie vaak enorme verschillen in de bedragen die worden gevraagd voor content producten en strategie. Ik kan goed uitleggen waarom het werken met ons bureau een stuk goedkoper is.

Het begint met onze in-house productie. Met een team van art-directors, copywriters, strategen, webdevelopers, online marketingspecialisten, professionele (food)stylisten, fotografen en beeldbewerkers, zijn wij een stuk efficiënter dan andere bureaus, die vaak werken met freelance krachten.

Het voordeel van het werken met freelance krachten is vaak dat het goedkoper is dan professionals in-house aannemen. Als bureau zit je niet vast aan maandelijkse arbeidskosten en als je niet genoeg werk hebt, hoef je ook niet te betalen.

Echter, werken met freelancers in plaats van in-house talent veroorzaakt inefficiëntie. Ik hoor regelmatig dat merken met andere bureaus niet het gevoel hebben dat ze hun merk echt leren kennen, waardoor er vaak meer feedback rondes nodig zijn en er dus uiteindelijk ook hogere kosten ontstaan. Dit komt vaak door de verschillende freelancers die op een merk worden geplaatst. In-house talenten leren je merk echt kennen – dit scheelt feedback rondes en tijd, waardoor jij je kunt focussen op wat ertoe doet: het laten groeien van je merk. Natuurlijk werken wij af en toe ook met freelancers, bijvoorbeeld een tekstschrijver die gespecialiseerd is een bepaald vakgebied. Doordat wij merendeels werken met eigen mensen zal de balans altijd bewaard blijven.

Daarnaast hebben wij in ons pand verschillende studio’s, waardoor er geen locatiekosten worden gerekend. We beschikken over een volledig uitgeruste professionele keuken, waardoor onze in-house foodstylist direct op de set aan de slag kan. And last but not least – een pand in het oosten van het land versus een pand in de Randstad scheelt aanzienlijk in de kosten.

We gaan graag samen met je in gesprek over de mogelijkheden van ons reclamebureau. En is het oosten te ver weg? Geen probleem – dan komen we graag bij je langs.

Blogs:

Google weet alles van je.

Google weet heel veel van ons en voor sommige …

Lees verder…

Waarom zou je investeren in een relatiemagazine?

Een paar jaar geleden was de algemene teneur vrij duidelijk: print was op sterven na dood. Zelden zaten voorspellingen er zo naast! Want uit diverse onderzoeken blijkt dat mensen print nog steeds waarderen. Een printmagazine wordt langer en intensiever gelezen dan een online magazine. Voor veel mensen is bladeren door een mooi tijdschrift echt een …

Lees verder…

Is je bedrijf online zichtbaar?

Wanneer mensen veel binnen zitten is social media een goed communicatiemiddel om snel en effectief je boodschap over te brengen. Je kunt je klanten nog steeds bereiken, zelfs in hun woonkamer. Zichtbaar blijven als merk is nu belangrijk. Twee maanden na de grote uitbraak is er een onderzoek gedaan in China. Een van de onderdelen …

Lees verder…

Meer weten?

Neem contact met ons op, of kom langs!